czwartek, 24 marca 2011

Coś dla ducha i ciała

Hejka.
Przepraszam za zaniedbanie moich czytelników - jeśli takowi są :-)
Na przeprosiny coś słodkiego dla Was.
Dziś naszła mnie ochota na gotowanie ... więc próbuję upiec super proste ciasto - szarlotkę. Już na starcie przegapiłam kawałek przepisu  i nie wiem co wyjdzie.
...Kilka chwil później...
Pych szarlotka a oto przepis:
szklanka cukru szklanka mąki szklanka kaszki mannej łyżeczka proszku do pieczenia i łyżeczka cynamony - to wszystko mieszamy i dzielimy na dwie części. Jedną część wysypujemy na blaszkę a na to kładziemy 1 kg startych na grubej tarce jabłek.Przysypujemy to wszystko drugą częścią suchej masy. Na samą górę ścieramy na tarce kostkę masła. I to wszystko.
Wstawiamy na godzinkę do piekarnika na 160 stopni.
Życzę wam smacznego.
PS. Postaram się wrzucić nowe zdjęcia moich stroików...już na dniach

 

1 komentarz:

  1. witaj bardzo zaciekawił mnie twój blog. Masz fajne pomysły na swoje prace. Bardzo mi się podobają. Muszę przyznać iż mnie inspirujesz ... I od jutra zaczynam swoje rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń